تابان اس‌ام‌اس یک پنل اس ام اسی برای جذب مشتری و اطلاع رسانی به مشتریان قدیمی است تابان اس‌ام‌اس می‌تواند به شما در مدیریت باشگاه مشتریان کمک کند همچنین این شرایط را برای شما فراهم می کند تا  تا به بهترین نحو و بالاترین کیفیت به مشتریان خود خدمات ارائه دهید و برای رسیدن به این منظور  امکانات متفاوتی را بر روی سایت در اختیار شما قرار داده .برای استفاده از این خدمات بعد ازانتخاب و  پرداخت هزینه پنل   باید وارد سایت شوید و احراز هویت بکنید  احراز هویت برای این است که ما مطمئن شویم  از مدارک شناسایی کسی سوء استفاده نمی شود، برای احراز هویت نیاز به تصویر کارت ملی و شماره ۱۶ رقمی کارت بانکی می باشد، همکاران ما بعد از بررسی و تایید مدارک شما پنل را برای شما و ارسال پیام باز خواهند کرد

شارژ حساب:

 حالا برای ارسال پیام شما نیاز دارید تا حساب خود را شارژ نمایید تا مبالغ مربوط به ارسال پیام از کیف پول شما کسر شود برای این منظور وارد قسمت شارژ حساب خواهید شد و مبلغ مورد نظر را از طریق درگاه بانکی به حساب کاربری خود واریز نمایید 

 تعرفه های ارسال:

 یکی از سوالات پرتکرار کاربران راجع به تعرفه هاست. هر سرشماره ای تعرفه ارسال متفاوتی دارد و با توجه به پنل انتخابی شما تعرفه ارسال پیام های شما نیز مشخص خواهد شد برای مشاهده این تعرفه ها می توانید در قسمت پروفایل پنل خود مراجعه نمایید 


ارسال از روی نقشه :

یکی از پربازدید ترین و پر استفاده ترین امکانات تابان اس ام اس ارسال از روی نقشه است ،ارسال از روی نقشه به شما این امکان را می دهد که منطقه مورد نظر خود را در کوچکترین ابعاد تا خیابان و محله انتخاب نمایید و بدانید چند شماره به تفکیک اپراتور در محله مورد نظر شما وجود دارد و انتخاب کنید که چه تعداد و به کدام اپراتور ارسال انجام دهید

ارسال با کد پستی به همراه اول::

 این نوع از ارسال به شما این امکان را می دهد تا به منطقه خاص از طریق کد پستی به شماره همراه اول های  آن منطقه  به تفکیک سن و جنسیت ارسال داشته باشید فقط کافیست ۵ شماره ابتدایی کدپستی منطقه مورد نظر را داشته باشید که پیدا کردن آن نیز زیاد سخت نیست با گوگل به همه سوال ها  پاسخ داده می شود

ارسال نظیر به نظیر:

 این نوع ارسال امکانی را برای شما فراهم می کند تا  چندین متن را به شماره های مختلف در ۱ ارسال انجام دهید 

ارسال کلمات کلیدی:

 این ارسال به شما اجازه می دهد تا  علاوه بر نام مشتری اطلاعات دیگری را که نیاز هست به ایشان اطلاع دهید در متن پیام بگنجانید با دادن متغیرهایی که برایتان مشخص کرده ایم

ارسال به مشاغل:

 یکی دیگر از امکاناتی که برای شما مشتریان عزیز فراهم شده امکان ارسال به مشاغل مختلف به تفکیک شهرهای مختلف می باشد از این طریق شما علاوه بر جذب مشتری های جدید �‌توانید با همکاران خود نیز در ارتباط باشید یا به ارگان ها و شرکت های  مختلف نیز دعوت به همکاری ارسال نمایید.

امکانات پیشرفته:

 علاوه بر امکانات معمولی که در پنل  ان اس‌ام‌اس وجود داره برای ارسال پیامک، امکانات پیشرفته نیز طراحی شده است تا  به بهترین شکل ممکن نیازهای مشتریان محترم را پاسخگو باشد از جمله:  پاسخگویی خودکار منشی  عضویت کد خوان ارسال تبریکات اقساط اخطاریه ها، نوبت دهی و و صندوق انتقادات و پیشنهادات که به اختصار هر کدام را برای تان توضیح خواهم داد

 پاسخگویی خودکار:

در پاسخگویی خودکار شما می توانید تنظیماتی را ثبت کنید که در صورت دریافت پیام مشخصی از سوی مشتری خود ثابتی که شما تنظیم کردیم برای ایشان ارسال شود

 منشی عضویت:

 امکان شما می توانید لیستی از باشگاه مشتریان خود جمع آوری نمایید صورت که اگر کد مشخصی را مشتری ارسال کرد در دفترچه تلفن شما شماره و مشخصات ایشان ثبت شود و پیامی جهت خوشامدگویی برایشان ارسال شود در صورت نارضایتی شخص مورد نظر از حضور در بانک مشتری شما باز می توانند با ارسال کد مشخصی از باشگاه شما لغو عضویت نماید و یا حتی اگر کد مورد نظر را اشتباه وارد کرده اید پیامی جهت ویرایش و یادآوری به ایشان ارسال شد

 ارسال تبریکات اخطاریه ها و اقساط:

 در این مورد با  با انجام تنظیمات مورد نظر خود در صفحه مشخص  شده می توانید در تاریخ های  معین جهت یادآوری به مشتری یا تبریک  مناسبت های مختلف  مشتری پیامی ارسال نمایید 

کد خوان:

با استفاده از این آپشن شما می توانید به عنوان مثال در ثبت کدهای گارانتی  و یا  کدهای اصالت که توسط مشتری های شما ارسال می شود استفاده نمایید. و در صورتی که مشتری کد مورد نظر شما را ارسال کرد پیامی که از قبل شما تنظیم کردیم به صورت خودکار برای ایشان ارسال خواهد شد

 سیستم نوبت دهی:

 از این امکان می توانید برای نوبت دهی مطب ها و کلینیک ها  و یا هر مجموعه ای  که نیاز به نوبت دهی دارد استفاده نمایید 

صندوق انتقادات و پیشنهادات:

 از این امکان نیز برای بررسی عملکرد کارمندان خود و مجموعه خود در برابر مشتریان و کسانی که از شما کالا یا خدمات دریافت می کنند می توانید استفاده کنید


امکان دریافت پیام از مشترکین:

 با داشتن امکان دریافت پیام دارند شما می توانید با مشتریان خود ارتباط دو طرف داشته باشید و از آنها بابت ارائه خدمات و کالا فیلم های متفاوت بگیرید و این پیامها در قسمت پیام های دریافتی پنل شما ذخیره خواهد شد 


پیام های پیش فرض:

 شما با ثبت پیام های پیش فرض در پنل خود می توانید کارتون رو سرعت ببخشید بدین صورت که این پیام ها در زمان ارسال پیام به شما نمایش داده می شود تا شما پیام مورد نظر خود را انتخاب نمایید و و دیگه دیگر نیاز نیست که هر سری پیام خود را تایپ نمایید


خدمات وب سرویس:

 یکی دیگر از امکاناتی که پنل تابان اس ام اس در اختیار شما قرار می دهد امکان اتصال پنل به سایت شماست بدین صورت که هر تراکنشی که مورد نظر شما بود و توسط مشتری شما در سایت انجام شد پیام هایی که به از قبل ثبت کرده اید و به صورت پترن در پنل ذخیره کرده اید برای مشتری شما  زیر ۵ ثانیه ارسال خواهد شد

 برای اتصال به سایت شما می توانید از افزونه های مختلفی استفاده کنید مثل افزونه دیجیتس ووکامرس و غیره که لینک های دانلود و شرایط استفاده از آنها در پنل مهیا شده است هر کدام از این افزونه ها کارایی خاصی برای سایت شما دارد  مثل افزونه دیجیتس که برای دریافت کد تایید توسط مشتری طراحی شده


سرشماره های اشتراکی و اختصاصی:

 در زمان خرید پنل به صورت اتومات تعدادی خط اشتراکی به شما واگذار می‌شود که کار آنها فقط ارسال پیامهای تبلیغاتی است و به صورت اشتراکی در دسترس همه کاربران قرار گرفته، شما برای داشتن آپشن های بیشتر و سرشماره های اختصاصی می توانید خط هایی را به نام خود تهیه کنید با توجه به نیاز خود و شرایط خود می توانید انتخاب کنید سرشماره های متفاوتی با آپشن های متفاوتی وجود دارد برای این کار باید وارد عملیات حساب خریدشماره شویم و بعد از خواندن شرایط هر خط و داشتن آن شرایط می توانید به خرید آن اقدام نمایید


 پشتیبانی:

 در هر مرحله از کار اگر نیاز مشاوره یا پشتیبانی داشتید و یا اگر موضوعی برای شما مبهم بود شما می توانید در ابتدا ویدیو های آموزشی که برای شما تهیه شده را مشاهده فرمایید اگر باز جای ابهام داشت می توانید از  همکاران محترم در واحد پشتیبانی سوال نمایید و یا تیکت پشتیبانی ارسال نمایید.

 اما برای درخواست خاصی حتماً باید تیکت پشتیبانی ارسال نمایید تا به صورت  مکتوب درخواست شما ثبت و پیگیری شود 


تخلفات:

   گاها پیش می آید کاربرانی  از روی عدم آگاهی  ناخواسته یا به عنوان شوخی  پیام هایی برای دیگران ارسال می نمایند که واحد مانیتورینگ محترم پیام را   رد و پنل را مسدود می کند. برای رفع مسدودی باید تیکت بزنید وعلاوه بر ذکر کد با لک ارسال موردنظر علت ارسال  این پیام را نیز توضیح دهید.و آنجا همکاران به شما توضیح خواهند داد چه کاری باید انجام دهید 


ما نمیتوانیم به صورت اتومات به کسانی که از دریافت پیامهای تبلیغاتی انصراف داده‌اند پیام ارسال کنید مخصوصاً پیام های تبلیغاتی و این کار نوعی نقض حقوق مصرف کننده به شمار می آید و قطعاً نوعی جرم تلقی می شود اما با این وجود ما راه حل هایی داریم که میتوانید به بلک لیست ها ارسال پیام تبلیغاتی بزنیم اما در آخر پیام با گذاشتن عبارت( لغو = ۱) به مشتری این امکان  حق انتخاب می دهیم تا اگر تمایل به دریافت پیام نداشت با ارسال عدد ۱ به ما اعلام نماید درین درین صورت  ما شماره مشتری مورد نظر را پنل خود ذخیره خواهیم کرد تا  سهوا برای ایشان پیامی ارسال نشود

 پیام صوتی:

 پیام صوتی یکی از راه هایی است  که مشکل بلک لیست ندارد  چون در  این ارسال  با مشتری تماس گرفته خواهد شد و بعد از سه بار تماس اگر پاسخگو نبود هزینه به شما عودت داده می شود 



خط اختصاصی ۱۰۰۰:

 یکی از راه حلهای ارسال به بلک لیست ها برای پیام های تبلیغاتی  ثبت نام خط  اختصاصی ۱۰۰۰ می باشد این خط به شما این امکان را می دهد تا علاوه بر امکان دریافت پیام از مشتری خود به صورت اتومات بلک لیست های ایرانسل ارسال داشته باشید



 سیم کارت سامانتل:

 یکی از بهترین راه حل ها سیم کارت سامانتل است که هم امکان ارسال به بلک لیست های همراه اول را دارند و هم این است اما امکان دریافت پیام ندارد و برای درخواست فعال سازی این سرویس حتماً باید جواز کسب یا اینماد و یا مدارک شرکت حقوقی داشته باشید و بعد از تایید مدارک و ارسال مدارک شناسایی خود می توانیم درخواست فعال‌سازی این سرویس را بدهیم

 یکی از  معایب  این خط نسبت به  خط اختصاصی ۱۰۰۰ زمان بر بودن فعالسازی  و نیاز به مدارک خاصی می باشد اما در مورد  خط ۱۰۰۰ نیاز به مدارک خاصی نیست و بعد از پرداخت هزینه ۲۴ تا ۴۸ ساعت فعال می شود